V měsíci prosinci 2017 bylo přihlášeno 9 in-storových realizací, které porotci portálu Místoprodeje.cz opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Toto kolo soutěžních realizací, které bylo poslední za rok 2017, bylo u třech realizací vyrovnané a vítězná realizace obdržela historicky nejvyšší celkové hodnocení od začátku soutěže, tedy od zářijových realizací roku 2015.
V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství kampaň END CAP ORION. Tato vítězná kampaň, která využila kartonový stojan, probíhala v prosinci 2017 v řetězci TESCO ČR. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko, s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem pak společnost Authentica, s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,8 bodů z maxima 10 bodů, tedy historicky nejvyšší známku v soutěži. V kategorii kreativního zpracování obdržela 8,6 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala kampaň největší bodové ohodnocení, a sice 9,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,8 bodů.
Hodnocení vítězné realizace
„Nápaditá grafika prodejního stojanu odpovídající produktu. Má potenciál upoutání pozornosti,“ uvedla k vítězné realizaci Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti.
„Skvělé po všech stránkách. Vysoké provázání na produkt, na kategorii, buduje vysokou vnímanou hodnotu, respektuje prostor umístění, vizibilita. Mám pocit, že se jedná o nejlepší instalaci, kterou jsem od Orionu dosud viděl,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
Zdroj: TZ portálu Místoprodeje.cz