„Veselé, přátelské a zaujme,“ stručně, ale výstižně ohodnotila vítěznou realizaci prezidentka České marketingové společnosti paní Jitka Vysekalová.
„Jednoznačně nejbarevnější a nejhravější instalace letošního měsíce,“ ocenil vítěznou realizaci Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Navíc zcela v duchu ATL komunikace. A provedením velmi odlišné od ostatních kampaní. Takže jednoznačně JOJO (a jo jo) a palec nahoru.“
Takto hodnotili náš 4 paletový ostrov JOJO, který jsme vyrobili pro společnost Nestlé Česko s.r.o., odborní porotci soutěže Top in-store realizace měsíce. Naše práce zaujala a zvítězila s velkým náskokem oproti ostatním. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje. Perfektně tedy splnila svůj účel.
Více si můžete přečíst zde.