1. Shopper Marketing Breakfast uspořádal 18.10. 2017 portál Místoprodeje.cz jako neformální snídaňový networking spojený s přednáškovým blokem.
45 účastníků z řad retailových obchodníků a zástupců značek měli tak možnost diskutovat nad novými trendy a poznatky v oblasti shopper marketingu.
Ani Authentica zde nechyběla. Ing. Martin Hasilík zde přednesl prezentaci na téma využití virtuální reality v retailu. „Klíčové je připravit ve virtuální realitě takové zážitky, které zákazníky zaujmou, ať už možností personalizovat svůj produkt, či se dozvědět rychle a jednoduše praktické informace. Samozřejmostí je nové zákazníky či dodavatele zaujmout novým trendem a nadčasovostí.“ A tohle je směr, kterým se Authentica v současnosti ubírá.
Šéfredaktor portálu Místoprodeje.cz PhDr. Petr Frey, MBA, zde mj. představil také aktuální a připravované aktivity portálu a Dr. Zdeněk Skála, Research Director Retail & Shopper z výzkumné společnosti GfK, přiblížil retailové trendy a očekávání retailového trhu na přelomu let 2017 a 2018.
První setkání se vydařilo. Těšíme se na další, které by se mělo uskutečnit ještě v letošním roce.
Více o této akci si můžete přečíst zde.