Jsme Authentica Group, přední český výrobce POS médií a zajišťujeme pro nadnárodní společnosti komplexní servis v oblasti podpory prodeje. Děláme pro klienty jako jsou C&A, Waterdrop, Hugo Boss nebo Dedoles. Naše práce je vidět v každém evropském obchodním domě nebo na věhlasných obchodních ulicích jako jsou Pařížská, Oxford Street nebo Champs-Élysées.
Co bude hlavní náplní práce:
- Příprava výpočetní techniky pro nové uživatele a pomoc kolegům s nastavením PC, aplikací, mobilů apod.
- Řešení technických problémů spojených s provozem (nefunkční tiskárny apod.)
- Správa IT vybavení – budeš mít na starosti sklad, objednávaní, evidenci apod.
- Vedení a udržování příslušné IT dokumentace
Jak si tě představujeme:
- pokročilou znalost systému Microsoft Windows (základy s příkazovou řádkou; orientace v systému a jeho nastavení, konzole správy apod.)
- základní orientace v síťovém prostředí
- schopnost orientace v technické dokumentaci webových aplikací
- Je na tebe spoleh. Práci stíháš do smluveného termínu, zvládáš si určit priority
- Umíš otevřeně komunikovat, máš aktivní přístup
Co ti můžeme nabídnout my?
- Moderní kanceláře s dobrou dostupností
- Podporu dalšího vzdělávání
- Teambuildingy a akce pro zaměstnance
- 5 dní dovolené navíc
- Občerstvení v kanceláři včetně našich legendárních snídaní
- Příspěvek na volnočasové aktivity a dovolenou
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní připojištění
- A další benefity
Zaujala tě tato pozice? Pokud ano, zašli nám prosím svůj životopis na job@authentica.cz nebo odkaz na tvůj linkedIn.
Už teď se na tebe těšíme!