Výsledky soutěže POPAI AWARDS 2023

Jedna zlatá a dvě stříbrné z letošní soutěže

Opět jsme zabodovali. Silná konkurence, stovka přihlášených exponátů a jeden lepší než druhý. Jsme rádi, že jsme i přesto s našimi výrobky uspěli.

Letošní ročník soutěže POPAI Awards ukázal, že jsme v kartonu stále silní a patříme mezi jedničky na trhu. Před soutěží jsme pečlivě procházeli letošní realizace a následně jsme přihlásili celkem 6 výrobků. Výsledek nám udělal radost, protože jsme ze soutěže přivezli jedno první místo a dvě stříbrná.

Zlatá byla pro nás o to cennější, protože se jednalo o kategorii NEJLEPŠÍ POP Z MATERIÁLU NA BÁZI PAPÍRU. Tímto výherním exponátem byl box pro influencery, který jsme vyrobili pro Nestlé a jejich KitKat pochoutky.

Zajímavý a nepřehlédnutelný box naplněný různými příchutěmi je lákadlem nejen pro obdarované influencery, kteří díky němu můžou zažít souboj chutí a Kitkat má zároveň možnost perfektně odprezentovat své výrobky.

Obdarovaným se dostala do rukou reálná zvětšenina KitKat sušenek. Na začátku se box vytáhne z přebalu s natištěným vizuálem „rozbaleného“ balení a následně se odklopí 3D dvířka, která vypadají jako velká sušenka. Dotyčný se pak může těšit na spoustu pochoutek, které na něho čekají uvnitř. Výrobek byl úspěšný nejen na letošních soutěžích, ale také u samotného zákazníka, protože splnil svůj požadovaný účel. Tedy zajímavý vzhled, kvalitní provedení a mnoho produktů uschovaných uvnitř včetně jejich přehledné prezentace.

Stříbrné medaily pro další naše realizace

Velkou radost máme i z dalších našich realizací, které se dostaly na druhou příčku. Jedním z nich je paletové vystavení Jacobs Velvet Crema zařazené do kategorie Potraviny.

U tohoto projektu bylo důležité zajímavě komunikovat možnost nákupu doplňovacích sáčků kávy, které si dosypete do původní skleněné dózy. Na jedné straně tím šetříte přírodu, protože je obal méně náročný na výrobu a na straně druhé tím šetříte hlavně svou peněženku, protože jsou produkty v sáčku levnější. Aby paletové vystavení zaujalo kolemjdoucí zákazníky, byla na něj umístěna světelná cedule, která znázorňovala přesypávání, aby bylo všem jasné na první dobrou proč je známý produkt v jiném balení.

Dalším výrobkem oceněným stříbrem bylo kartonové řešení pro Vitanu. V tomto případě se jednalo o G(O)RILOVACÍ MINI SHOP IN SHOP zařazený do kategorie Integrované in-store kampaně. Výrobek doplňoval širokou komunikaci značky, která čítala televizi i online prostor a tím pádem nemohla chybět ani přímá komunikace v místě prodeje. Napodobenina reálného grilu, který nese širokou škálu výrobků doplněný celopotiskem a zároveň celé z kartonu, aby bylo jednoduché na přepravu a instalaci.

U této zmínky ze soutěže bychom také rádi ukázali realizace, které se neumístily, protože je považujeme za úspěšné řešení vyrobené na míru. Jedním z nich je paletové vystavení pro Pepsi, které má dostatečný prostor pro prodej velkých lahví a zároveň i pěkné podsvětlené vystavení kartonových zvětšenin plechovek PEPSI.

Pátým přihlášeným exponátem byla realizace pro Procter & Gamble a jejich značku Pampers. Tento výrobek dokázal zkombinovat prodejní stojan s velkou zásobou produktů a zároveň se zde nachází prolízačka pro děti. Celkový design je také spojen se známou Tlapkovou patrolou, takže byl o výsledný stojan velký zájem.

No a naší šestici přihlášených uzavřely Santovy saně vyrobené pro Nestlé. Na jedné straně otevřená část nabízela přehledný výběr větších produktů a na druhé straně naopak vzniknul v podstatě policový stojan na menší produkty a čokoládové figurky. Nechyběl ani LED pásek pro částečné podsvícení. Opět nepřehlédnutelná realizace, která navodí vánoční atmosféru na každém obchodě.

Už řadu let jsme součástí POPAI a jsme moc rádi, že se naše přihlášené exponáty často perou o první příčky. Je to výborné ohodnocení naší dosavadní práce a velký motor pro nové přicházející projekty.

4.12.2023 A.Sedláček