Menu
U nás řádí RETAIL MADNESS

U nás řádí RETAIL MADNESS

Nechejte se nakazit. Bude se vám to líbit!

Takto by se ve stručnosti dala popsat současná obchodní strategie společnosti Authentica. Lze předpokládat, že se nejedná jen tak o ledajaké náhodné šílenství, ale dlouhodobý postoj a přístup k našim obchodním partnerům. V čem tedy spočívá merito věci?

Nepřestavujeme žádnou převratnou inovaci či supermoderní technologii, nepohybujeme se ve virtuálním světě. Naopak. Vracíme se k faktu, že na obou březích řeky retailu, tedy jak na straně zadavatelů in-store kampaní, tak na straně naší – výrobců POS prostředků, stojí lidé.

Lidé, kteří chtějí svoji práci dělat dobře a s nadšením. A dělat dobře znamená především rozumět. S každým projektem sbíráme hromadu zkušeností a učíme se od sebe navzájem. Dokážeme doporučit vhodné médium, zviditelnit vaše produkty v místě prodeje a maximálně vás podpořit v dosažení vašich cílů.

Proto také nezahálíme ani v oblasti výzkumu a vzdělávání. Stali jsme se partnery unikátního Semiotického průvodce a své čerstvě nabyté poznatky předali kolegům. Nyní tedy dokážeme nahlížet na POS média z hlediska pravidel sémiotiky, ale přitom nezapomínat na specifika naší kultury. Protože narovinu, nikdy neškodí si občas prověřit, že jdete správnou cestou.

Na začátku léta jsme rozhýbali první vlnu tzv. wow meetingů. Setkání s klienty u nás v sídle společnosti, jejichž cílem je přiblížit procesy a pravidla naší práce, strávit společně čas nad drobnými úkoly, podělit se o své zkušenosti a nahlédnout do „kuchyně“ obchodního partnera. Wow meeting je přínosem v lepším poznání, pochopení potřeb a vzájemné inspiraci. Posíleni prvními pozitivními ohlasy chceme pokračovat dál.

Pro obchodní partnery jsme připravili pestrý šestihodinový program pod taktovkou našich specialistů. Nudit se rozhodně nebudete. A na konci určitě nebude chybět vaše „wow“. Alespoň takový je náš cíl.

Pokud jsme tedy vzbudili váš zájem a zvědavost a chcete se od nás nechat nakazit, dejte nám vědět….

Rádi se vám budeme věnovat. Stačí kliknout na následující odkaz:  MÁM ZÁJEM O RETAIL MADNESS

↑