Menu
Regálový obraz JOJO

Regálový obraz JOJO

Ocenění TOP in-store realizace měsíce července míří opět k nám!

Naše in-store realizace, Regálový obraz JOJO, bodovala!

Již podruhé za sebou jsme získali ocenění za nejlepší in-storovou realizaci, kterou vyhlašuje portál Místoprodeje.cz. Sdělení je tedy jednoznačné.

Grafika a komunikace celé kampaně se velmi vydařila. Maskot kampaně, exotický papoušek, veselé barvy a hravý koncept láká a baví děti i dospělé. Není tedy divu, že nejvyšší bodové ohodnocení získal Regálový obraz JOJO právě v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje. Výborný výsledek naší  spolupráce s dceřinnou společností atta creative s.r.o. a profesionálního přístupu celého relizačního týmu. Od grafického návrhu, přes výrobu, až po samotnou instalaci na prodejně.

A jak projekt hodnotila odborná porota?

Jednoduše super. U mne tato instalace boduje ve všech směrech," hodnotí slovně vítěznou realizaci Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. Ideální ukázka jak z nákupu „pytlíku bonbonů“ udělat zážitek." „Výrazné, nápadité a odlišující se. Realizace upoutá pozornost nevšedností a barevností,“ říká prezidentka České marketingové společnosti paní Jitka Vysekalová.

Tímto děkujeme zadavateli kampaně,  společnosti Nestlé Česko s.r.o., za tento skvělý projekt a výbornou spolupráci.

Tým Authentica

Celý článek a hodnocení si můžete přečíst zde.

 

↑