Menu
Pětkrát POPAI AWARDS pro Authentica a atta creative

Pětkrát POPAI AWARDS pro Authentica a atta creative

V letošním ročníku Popai Awards, soutěži o nejlepší in-store reklamní prostředky, jsme slavili opět úspěch. Společně s naší BTL agenturou atta creative jsme získali pět ocenění.

V kategorii Domácí potřeby, bytové doplňky a hobby zabodoval exkluzivní projekt pro českou značku Lasvit. Firma Lasvit nás oslovila s realizací prémiových stojanů k prezentaci designové ručně foukané sklenice z řady Circle Glass Water. Sklenice vychází z jednoduchého geometrického obrazce a podle firmy Lasvit je právě kruh „základní forma života“ jako například slunce, buňka i kruhy na vodě. Pro vzhled podlahového stojanu jsme zvolili lakovaný povrch s černým leskem v kombinaci se sklem a zrcadlem, který dává vyniknout sklenici Circle Water. Abychom podtrhli jednoduchost a krásku produktu, sklenice se vznáší na několika vrstvách ohýbaného čirého plastu. Prémiovost produktu podtrhuje i zakomponovaná zrcadlová plocha na stojanu.

Ocenění za vynikající realizaci získal projekt Waterdrop Bubble Bottle. Zadáním pro tvorbu POS média bylo vytvořit poutavou dekoraci, která zákazníkům vysvětlí, na jakém principu funguje klíčový produkt společnosti waterdrop. Jedná se o inovativní mikrodrink ukrytý v malé kapsli. Stačí vhodit kapsli do sklenice s vodou a během chvilky si můžete připravit chutný mikrodrink plný vitamínů a výtažků ze superpotravin. V sortimentu společnosti najdete také designové láhve. Designéři tedy navrhli prosvícenou průhlednou láhev s šumícím mikrodrinkem jako perfektní „eyecatcher“, který komunikuje zároveň oba produkty. Celá dekorace je podsvícena RGB osvětlením. Střídání barev tak evokuje různé příchutě kapslí waterdrop. 

Se značkou Waterdrop souvisí také další ocenění v kategorii Reklamní dárky v místě prodeje. Dárkový set waterdrop s lahví, kapslemi a bambusovou cestovní kazetou byl navržen v souladů s filozofií této značky z recyklovatelného materiálu a díky nezaměnitelnému designu výborně plní funkci firemního reklamního dárku.

Další zlaté trofeje vybojovala také naše BTL agentura atta creative:  

V kategorii hračky zvítězil Stůl Elite pro značku NERF společnosti Hasbro. Stolní střelnice NERF slouží jako nástroj pro předvádění nových blasterů NERF, a to jak pro jednotlivé eventy, tak i jako permanentní nástroj na podporu vizibility značky NERF na vybraných obchodech, převážně v obchodech hračkářských specialistů nebo v showroomech internetových obchodů. Střelnice nabízí aktivní hru s blastery NERF či autíčky NERF Nitro. Spotřebitel si samostatně či za pomoci merchandisera vyzkouší samotnou novinku a na základě této zkušenosti – zážitku – se rozhoduje pro nákup daného výrobku.

Také Paletové vystavení Persil patřilo k nepřehlédnutelným projektům, oceněným zlatou trofejí. Cílem bylo podpořit uvedení nových produktů, Persil Premium Gel a Persil Premium Duo Caps a připravit netradiční 2-paletové vystavení, které zákazníka upoutá a vytrhne ho z jeho nákupního stereotypu.

Hlavními prvky expozice jsou výrazné produkty, kterých si zákazník všimne na první pohled. Důraz byl kladen také na prodejní kapacitu, proto jsou součástí vystavení také dva kartonové stojany. Boční části jsou prosvětleny a podporují výbornou vizibilitu v místě prodeje.

↑