Menu
Nové vystavení Philips v Alze vychází z oceněných konceptů

Nové vystavení Philips v Alze vychází z oceněných konceptů

Kávovary, čističky vzduchu a zubní kartáčky Philips se v Alze představují zákazníkům v nové prémiové POS prezentaci, kterou opět připravila Authentica. Kombinuje čistý design s luxusními materiály a funkčností. Authentica navíc loni za realizace pro Philips získala hned dvě ocenění Popai Awards.

Když naši designéři začali řešit nový projekt pro Philips, měli velkou výhodu. Z minula jsme už u většiny segmentů zboží této značky věděli, co funguje. Kromě řady předchozích realizací jsme se totiž také podíleli na uvedení designových čističek vzduchu Philips Air na český a slovenský trh. Pro showroom Alza jsme tak vycházeli z osvědčených řešení, za která jsme získali Popai Award 2016 v kategorii Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby.

„Bílou barvou a modře podsvícenou linií propojujeme produkty se značkou, další informace zákazníci získávají z monitoru se smyčkou promo videí. Design jsme chtěli luxusní, ale nevtíravý, aby si lidé mohli nerušeně představit produkty u sebe doma. V terénu jsme si ověřili, že to funguje,“ říká Trade Shopper Marketing Manager společnosti Philips Alice Hanková.

Cenu v kategorii Péče o zdraví jsme získali také za pultový stojan na elektrické zubní kartáčky Sonicare. Realizace shop-in-shopu pro Alzu byla však náročnější, s propracovanějšími detaily a světelnou komunikací. Zde bylo třeba oproti pultovému vystavení kromě produktů představit i pouzdra a karusel s náhradními hlavami. Vystavené zboží si díky tomu mohou zákazníci přímo na místě vyzkoušet, současně je však řešeno i jeho zabezpečení. V případě kávovarů Saeco je design o něco hřejivější. Využívá příjemný dekor javorového dřeva, které odkazuje na korporátní identitu a současně gastro segment. Řešení jako end cap dává vyniknout přední světelné komunikaci s výměnnou grafikou.

„Kvalita a pěkný design POS řešení je v současné době naprostou samozřejmostí. To nejdůležitější je pro nás však správná a jasná komunikace předností našich produktů směrem k zákazníkovi. Bez toho bychom nemohli dobře prodávat. A to se nám daří.“, dodává Hanková.

Děkujeme za skvělou spolupráci

Tým Authentica

↑