Menu
Garnier Botanic Therapy

Garnier Botanic Therapy

Příjemný design a motivy rostlin přinesly oživení do uliček hypermarketu

Garnier Botanic Therapy je řada pěsticích přípravků na vlasy, které svým složením vycházejí z přírody a přírodních ingrediencí. A právě přírodní ingredience měly být hlavním sdělením spotřebiteli v místě prodeje. Kartonové dvoupaletí pro společnost L´Oréal proto designéři společnosti Authentica navrhli v imitaci dřeva a doplnili grafiku motivy rostlin. Aby sdělení maximálně podpořili, dozdobili okolí topru rostlinami, které není třeba zalévat. Podlahová samolepka pak vymezuje bezprostřední okolí a informuje spotřebitele o novém produktu na trhu.

„Vystavení působí celkově velmi příjemným dojmem. Společnými silami se nám podařilo zkombinovat přírodní design s edukací koncového spotřebitele na prodejně a jako podpora funguje výborně, s účinností kampaně jsme tedy velmi spokojení,“ říká Václav Kubát, Senior Trade Marketing Manager pro Českou republiku a Slovensko ze společnosti L´Oréal.

↑