Menu
Authentica slaví úspěch na EuroShopu 2017

Authentica slaví úspěch na EuroShopu 2017

S více než 113 000 návštěvníky a 2 368 vystavovateli byl letošní EuroShop zatím největší ve své 50leté historii. Velká mezinárodní účast jej řadí k předním veletrhům na světě. Authentica zde slaví úspěch.

Podívejte se na video z veletrhu zde.

V roce 2017 se společnost Authentica přiřadila k početné skupině vystavovatelů z celkem 61 zemí, kteří šli se svou kůží na trh. Letošní prezentace byla však na rozdíl od roku 2014 výrazně jiná – sebevědomější. Authentica urazila velký kus cesty a dává o sobě nahlas vědět i v zahraničí.

„Na ploše 135 m2 jsme návštěvníkům nabídli to nejlepší z naší spolupráce s nadnárodními společnostmi a zvučnými brandy, tj. skutečné projekty, které mluví samy za sebe. Zákazníci tedy nebyli odkázáni pouze na listování v katalogu, ale mohli si naši expozici doslova zažít,“ říká Michal Polášek, obchodní ředitel společnosti.

Authentica představila návštěvníkům jednotlivé ostrůvky věnované např. dekoracím pro značky Manor či Wrangler, luxusním stojanům pro renomované kosmetické značky a do expozice byla zahrnuta i celá prezentační stěna Philips. Velká pestrost portfolia, ale i celá koncepce prezentace přitahovala návštěvníky veletrhu a setkala se s nadšením a pozitivními ohlasy. Velkým hitem byl také sklolaminátový sob Remy v životní velikosti, takže si spousta návštěvníků odnáší i další milou památku v podobě fotografie se sobem.

A komu byla skutečnost málo, mohl si projít expozici také ve virtuálním světě s 3D brýlemi. „Takto jsme chtěli přiblížit potenciálním klientům další možnosti, které se nabízejí např. při plánování nového vybavení prodejny, firemních prostor atd. Vše si prostě můžete vyzkoušet dřív, než se poprvé klepne do cihly,“ dodává Michal Polášek.

Svůj úspěch Authentica potvrdila i účastí v oborové soutěži POPAI DACH AWARDS, která proběhla v rámci veletrhu. Interaktivní střelnice Nerf byla nominována do dalšího kola a bude bojovat o cennou trofej v zahraniční soutěži.

Authentica v Düsseldorfu prezentovala svůj nový obchodní koncept Global Retail Partner a jednoznačně sdělila své hlavní poselství: je silným nadnárodním partnerem s kreativním přístupem a vlastní přidanou hodnotou.

TZ, Brno, 16.3.2017

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru zde.

↑