Menu

Key account manager pro EU

Aktivní vedení stálých zákazníků a hledání nových, zajišťování dlouhodobých a stabilních vztahů se zákazníky

Přední český výrobce POS médií, společnost Authentica, s.r.o., se zastoupením ve Švýcarsku a pobočkou v Německu, zajišťuje pro nadnárodní společnosti komplexní servis v oblasti podpory prodeje a in-store designu. Již 14 let dodáváme naše výrobky do více než 30 zemí Evropy a nadále rosteme. Účastníme se s úspěchem designových soutěží a jsme členy asociace POPAI Central Europe.

Nabízíme přátelské pracovní prostředí, zázemí moderní dynamické firmy s možností osobního rozvoje. Neváhejte nás tedy kontaktovat co nejdříve.

Můžete se také podívat na výpoveď našeho kolegy, který na obdobné pozici pracuje. Třeba Vás bude inspirovat.

Video si můžete prohlédnout zde.

 

VAŠE ÚKOLY

  • Aktivní vedení stálých zákazníků a hledání nových, zajišťování dlouhodobých a stabilních vztahů se zákazníky
  • Zajišťování plánovaných cílů (zisků), stejně tak spolupráce při vytváření strategických cílů
  • Cestování do zahraničí za účelem domlouvání obchodních kontraktů
  • Realizace a koordinace zakázek s českými a zahraničními klienty
  • Vytvoření ceny a podmínek spolu se zákazníkem, popř. také řešení s odpovědným Sales direktorem
  • Roční plánování zisků vztahujících se k projektu, stejně tak zajišťování kvality a efektivity všech záležitostí spojených s obchodem
  • Všeobecný průzkum trhu orientovaný na klienty, konkurenci, produkty a trendy v oboru

VÁŠ PROFIL

  • Úspěšně ukončené ekonomické studium SŠ/VŠ
  • Zkušenosti v komunikaci se zákazníkem a poradenství
  • Osobnost se smyslem pro podnikání, s osvědčenou kompetencí vedení obchodu
  • Celková orientace na služby a vysoká míra připravenosti na změnu/ flexibilita
  • Komunikační síla, dynamický a ambiciózní; strukturovaný způsob práce orientovaný na výsledek
  • Angličtina na úrovni min. C1 slovem i písmem, další jazyky velkou výhodou
  • Vysoká odolnost vůči zátěži 

MŮŽETE OČEKÁVAT

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Práce pro prestižní klientelu a celosvětově známé značky
  • Kreativní, různorodé aktivity
  • Komunikace s klienty ze středního a vyššího managementu firem
  • Kvalitní zaškolení v oboru
  • Po zaučení maximální samostatnost
  • Přátelský kolektiv
  • Základní nadstandardní plat + bonusové zhodnocení dosažených výsledků
  • Po zapracování pestrá nabídka lukrativních benefitů, snídaně a občerstvení během dne

 

Termín nástupu: ihned

Místo výkonu práce: Brno

Typ pracovního poměru: HPP

Do výběrového řízení se přihlásíte zasláním životopisu na e-mail: job@authentica.cz

Kontakt: Authentica, s.r.o.
Lazaretní 7 (ZBROJOVKA BRNO a.s.), 615 00 Brno - Židenice
E-mail: job@authentica.cz

 

Mám zájem

Pokud máte profil na LinkedIn, můžete vložit přímo odkaz.
*Označené údaje potřebujeme, abychom se Vám mohli co nejdříve ozvat zpět.
 

↑